DIENSTVERLENING
Graag willen wij eerst met u kennis maken nadat u per mail of per telefoon daarom hebt verzocht. Dit is altijd vrijblijvend.
Daarna volgt eventueel een inventarisatie. De kosten bedragen Eur. 75,-. U krijgt daarmee al een goed inzicht van uw risico’s . Voor ZZP-ers en kleine bedrijven is onze beloning op basis van provisie. Afhankelijk van de grote van uw MKB bedrijf maken we de volgende stappen.
Samen met u maken wij een inventarisatie van uw risico’s die de continuïteit van de onderneming bedreigen. Voor deze risico-inventarisatie hanteren wij twee methodes:
Basis:
Met de basis-inventarisatie kunnen wij u in een kort tijdsbestek een objectief deskundig advies geven over een afgewogen verzekeringsportefeuille.
Uitgebreid:
Met de uitgebreide inventarisatie brengen wij de financiële risico’s bij u in kaart die zich bij een calamiteit kunnen voordoen. Wij bespreken met u hoe u deze risico’s kunt vermijden, verminderen, kunt overdragen of zelf wilt dragen.
Op basis van de uitgevoerde inventarisatie kunnen wij namens u de eventuele aanpassingen doorvoeren die in overleg met u noodzakelijk zijn. Bijvoorbeeld de aanpassing van verzekerde bedragen en dekkingen. Daarnaast verkennen wij voor u de markt en onderhandelen met verzekeraars over premie, voorwaarden en eventueel nieuw af te sluiten verzekeringen.
Kosten:
In het eerste gesprek voeren wij gratis en vrijblijvend een basisinventarisatie uit en beoordelen wij uw huidige verzekeringspakket op premie en voorwaarden.
Heeft u interesse dan ontvangt u van ons een voorstel voor uw verzekeringspakket en voor grote bedrijven is dit meestal op een vast tarief per maand. Voor kleinere bedrijven op basis van provisie / beloning van de verzekeraar. Wij zijn daar volledig transparant in.
Dienstverleningsovereenkomst
De door u afgenomen vormen van dienstverlening leggen wij vast in een dienstverleningsovereenkomst . Wij vermelden welke service u van ons kunt verwachten en ook wat wij van u verwachten. Ook vermelden wij uiteraard welke tarieven wij bij u in rekening zullen brengen. Op onze werkzaamheden zijn algemene voorwaarden van toepassing welke wij u samen met de dienstverleningsovereenkomst zullen verstrekken.
© Van den Berg Financiële Diensten | Rosenburg 39, 2352 XB Leiderdorp | 06 215 515 47 | info@vandenbergfd.nl | AFM 12007950